SeLaMaT hArI rAyA!!!

Salam...
Sedar atau tak Ramadan sudah sampai ke p'hujungnya.. Ramadan saya pd tahun ini seperti tahun2 yg lalu.. Tak ada bezany. Lusa umat islam akan meraikan Aidilfitri. Tahun ne mcm biasa la, k.long x dpt join kt org lg.. masuk ne dah 2 thn k.long x beraya ngan kt org sejak dia pindah ke Labuan. Rindu sgat ngan dia org.. t'utama Danial n Damia!
Bila nak dekat2 raya ne, t'ingat zaman kocik2 dulu. Time 2 snggup jalan kaki pusing kg kutip duit raye! huhuhu... Keluar pg, dekat2 nak magrib br balik.. Boleh d'katakan semua rumah kat kg tu kt org serang! Sekarang ne bila tgk 1 team dak2 dtg serang umah aku, t'ingat balik zaman kecik2 dulu.. cepat sugguh masa 2 berlalu. Itu semua kenangan yg x kan dpt aku lupa sampai bila2. Tapi sekarang da lain. Kadang2 x jalan pun.. Dok umah layan tetamu yg datang. Member ajak jln2 br la keluar.
Tahun ne aku dah plan ngan member2 aku nak jln raye. Maklumlah, tahun dpn dah x dpt join dia org semua, kena ikut laki lak! Ahaks ;) Cik Adah, Cik Nana & Cik Sila tahun ne kt nak beraya ke mana?? ok lah.. Salam Lebaran dr aku tuk semua.. Maaf Zahir & Batin..
Wasalam..

0 comments:



Post a Comment

luRvholiC

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.